12 Mayıs 2015 Salı

Forever 


Dün sezon finalini seyrettim.
'' It's a long story ''  ile başlayan dizim aynı cümle ile sezon finaline geldi.
Öncelikle neden bu diziyi bu kadar keyifle takip ettiğim konusuna gelelim.


Evet hepimiz hem fikiriz; adam  güzel :)

Ayak bileklerine, ellerinin hareketlerine, duyguyu tam yansıtan mimiklerine kadar
hoş ve güzel !

Yapacak birşey yok.

Hatta bizim gençler şunu diyor; o adamsa biz neyiz  ?? 😂
Diğer filmlerini seyrettim. Evet düzgün, iyi. 

Ama burada meseleyi farklı kılan nokta o değil.

Özlenen çok şey var dizide. En azından bana göre.

Sakın 200 sene gibi korkunç bir süreyi hatırlayarak yaşamak kısmı gelmesin aklınıza. Kesinlikle o değil !

İnsan geçmiş hayatlarını bilerek hayata devam edemez.

Benim gözlerimi yüreğimi katarak baktığım sahneler var.

Aşk mı ? Evet. Abigail ile olan aşkı ve asıl önemli olan kısım ise öyle bir aşkın 

herkese yayılabilmesi... Çok insana sevgi verebilmesi.

Abe'in hayata kazandırılması. Yetiştirilmesi adım adım eğitilmesi.

Doktor ve hemşire birlikteliğinin, karikatür veya yasak ilişki olmaktan çıkarılıp,
insana faydalı hale getirilmesi.
Özetle sıradan filmlerde sadece birbirleriyle the END kısmına giden aşklardan başka 

bir bakış açısı yaratılması.

Evlat edinilmiş bir oğul kendi ailesini bulduğunda bile baba ile birlikteliğini devam etmesindeki dostluk, koruma.

Ya akşamları yenilen terastaki yemek faslı.

Kahvaltı ve yemek kısımları harika...
Tıkınmıyorlar. 

Acele Pizza, çin yemeği ya da başka şeylerle geçistirmiyorlar. (bunların kötü olduğu anlamı çıkmasın:)

Sofraya, sohbete, yemeğe ayrı, naif lezzetli bir özen var.

En tuhaf günün sabahında adam gayet şık, ingiliz takımlarıyla durmuyor mu ? Hani beni hafiften bir haset basıyor.

" Hayat detaylarda saklıdır" alıntısını yaptığı yerde, kendisi harfiyen yaşıyor.

Son olarak kendime kıssa dan hisse ettiğim bölüm;

Kalite, dürüstlük, zarafet, doğruluk insanca olan her şeyi barındırabilirsin ama bu kötülerle savaşta  pes etmeyi getirmemeli.
Son bölümde ben katil değilim ama doktorum dediği andaki biraz keskin olan davranış, sevgi ve aşk barındıran yüreğin aynı zamanda bunu sürdürmek için kıvrak bir zeka da geliştirmesi gerektiğidir.

Cinayet kısımları ile pek ilgilenmiyorum ancak yardımcısının  Dr.Henry Morgan'a bakış açısını da  seviyorum.

Sıradan patırdılı, biri yere düşünce gülünen, hala sakarlık ve anlık zayıflıkların komik sayıldığı, birbirlerini küçük düşürerek kahkaha sesleri gelen dizilerden çok sıkılmıştım.

Bilgisayar, Son model jipler, ve silahlarla katil kovalamacalardan da...

Özetle bu diziyi kim düşündü,kim yazdı,  kim ettiyse aklına emeğine sağlık...

Bir kaç saatte olsa başka bir dünyaya gidiyorum.

Ama adam bu filmde bu halde güzel ☺ tekrarında fayda var.

Sevgiyle, ayla 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder