19 Ağustos 2013 Pazartesi

dikkat finansbank çıkabilir

finansbank hikayem..

ağustos başında bayramdan önceki cuma günü suadiye de 38 tl civarı olan hesabımı ödemek istedim. 2 defa denedim limit yetersiz çıktı. anlamadım. çünkü  ay sonu internetten baktığımda 3.600 küsür kullanılabilir görünüyordu.
aradım limit düşürüldü dediler.
üsküdar şubeyi aradım. merkez biliyor dendi.
tekrar 444 lü noyu aradım. taksitlendirin dedim.
cevap ; ödemeleriniz düzgün. problem yok taksitlendiremiyoruz dediler.
neden böyle bir uygulama yaptınız ?
cevap ; bankamız politikası gereği !!!
haber niye vermediniz 
cevap; sms le bilgi vermiş olmamız lazım.

vermediniz ? bu kadar eski bir müşteriye bayram öncesi hiç haber vermeden bu yaptığınız doğru değil.
cevap ; ---

sonrasında gelen sms;
25.bin tl lik kart limitinizin 15 bin tl si acil sağlık harcamalarınız için ayrılmıştır.

soru ; her şey için sürekli arayan, onay almak isteyen, her türlü pazarlama için can bezdiren sizler

a) Neden limitimi düşüreceğinizi önceden haber vermiyorsunuz ?
b) ssk emeklisi olan benim ayrıca yıllardır özel sağlık sigortam var !
neden telefon açıp sizin limitinizi bu şekilde kullandıracağız , onaylıyor musunuz ? diye sormuyorsunuz ?

twitter da paylaşmam üzerine twitter finansbank sizi dinliyor dan gelen talep üzerine numaramı verdim.

tam 6 uzun telefon görüşmesi yaptım. çeşitli konuşmalara muhattap edildim.
biz sizeh aber verdik 
hayır vermediniz dediğimde ama sms gönderdik. 
evet ama o sms konuşmalardan sonra ve limit düşürülmesi bilgisi değil. anlamsız bir şekilde sağlık  harcamalarına ayırdık diretmesi.
en sondan bir önceki de konuşmada çok bilmiş bir hanım e o zaman şikayet edin dediler :)
sonrasında bir sms daha geldi. limit arttırım talebiniz onaylanmıyor diye.
ben asla limit arttırın demedim.

durum özetle budur. konuşma içerikleri, çaldırıp kapatmalar. bıkıp sanmadan anlattıklarımın ses kaydından asla dinlemeyip defalarca yeniden anlattırmalar.
hepsi için şahitlerim, yanımda bulunan arkadaşlarım var.

son sorular ne yapılsın istiyorsunuz ?
özür dilemeniz gerekiyor dedim. onun dışında yapacağınız tek şey taksitlendirmek olur. çünkü ben artık bankanızla çalışmak istemiyorum dedim.

en son bu konuşma yine bir arkadaşımın şahitliğinde 16/8/2013 cuma günü oldu.

bugün 19.ağustos.2013 pazartesi saat 11.27 de yine 0 850 222 09 00 numara aradı. çaldırıp kapattıkları için hemen açtım :)
müzik dinledim ve telefon kapandı.

maceramın detaysız net hali budur.

yıllardır kredi almış ödemiş. kartlarında borcu olmayan. bu kadar eski bir müşteri dahi olmasam bu yapılan muameleyi

ne insanca
ne etik
ne iş ahlakına uygun bulmuyorum.


sevgilerimle

ayla özaygen


NOT. TAM ŞU ANDA BİR SMS DAHA GELDİ. LİMİT GÜNCELLEME İSTEĞİNİZE OLUMLU YANIT
VEREMİYORUZ DİYE :)))


saat 15.59 da tekrar finansbank aradı !
genel müdürlükten bir hanım. limit bilgileriniz diye başlayınca ben limit arttırılmasını istemiyorum diye cevap verdim.
lütfen bırakın cümlemi tamamlıyayım dedi. ve bıraktım tamamladı :)))))))))
cevaben şunu söylemek zorunda kaldım;
'' ben limitimle ilgili hiçbirşey istemiyorum. bunu 7.kez tekrarlıyorum. ben artık sizinle çalışmam dedim.
bankanız benden özür dilemek zorunda dedim ve orda koptu
hanım sordu ; neden ????

YAHU SİZ NİYE GÖRÜŞMELERİ KAYIT ALTINA ALIYORSUNUZ ???
YA DA NİYE DİNLEMEDEN BENİ ARIYORSUNUZ ?
DİNLEDİNİZSE NİÇİN HALA ANLAYAMAYAN ÇEŞİTLİ İNSANLARDAN OLUŞUYORSUNUZ
HADİ OLUŞUYOR DİYELİM BENİ NİYE HEP AYNI ŞEKİLDE RAHATSIZ EDİYORSUNUZ
SİZE ZORLA  VERİLEN SAĞLIK LİMİTİNE  BİR İTİRAZINIZ OLAMAZ CÜMLESİ NE DEMEK ......
biz sizi inceleyip her ay ona göre size limit vereceğiz cümlesi neye cevaptır ?
size SMS le bildiririz ilavesi nedir ???

bir daha finansbank telefonlarına cevap vermeyeceğim. bir özür sms i gelene kadar 

19.Ağustos.2013 günü akşam 18.00 sonrasu beni başka bir numaradan aysu hanım aradı.
taksitlendirme konuşuldu. oldukça yüksek olan 2.12 belirtilince ben de bankacı arkadaşlarımla görüşüp, yarın size geri dönerim dedim.
bir numara verdi ve bana buradan ulaşabilirsiniz dedi.

verdiği numarayla ve diğer numaralarla görüşmek imkansız. en son hasan bey diye biri çıktı. durumu izah etmeme rağmen biz bağlamyoruz dedi. tekrar sordum bu sefer gayet emin evet bağlamıyoruz dedi.

yani size ulaşmaları mümkün ama sizin onlara ulaşmanız mümkün değil..

SON 

bundan sonrası kanuni süreç'e gireceğinden ...........