19 Ağustos 2013 Pazartesi

dikkat finansbank çıkabilir

finansbank hikayem..

ağustos başında bayramdan önceki cuma günü suadiye de 38 tl civarı olan hesabımı ödemek istedim. 2 defa denedim limit yetersiz çıktı. anlamadım. çünkü  ay sonu internetten baktığımda 3.600 küsür kullanılabilir görünüyordu.
aradım limit düşürüldü dediler.
üsküdar şubeyi aradım. merkez biliyor dendi.
tekrar 444 lü noyu aradım. taksitlendirin dedim.
cevap ; ödemeleriniz düzgün. problem yok taksitlendiremiyoruz dediler.
neden böyle bir uygulama yaptınız ?
cevap ; bankamız politikası gereği !!!
haber niye vermediniz 
cevap; sms le bilgi vermiş olmamız lazım.

vermediniz ? bu kadar eski bir müşteriye bayram öncesi hiç haber vermeden bu yaptığınız doğru değil.
cevap ; ---

sonrasında gelen sms;
25.bin tl lik kart limitinizin 15 bin tl si acil sağlık harcamalarınız için ayrılmıştır.

soru ; her şey için sürekli arayan, onay almak isteyen, her türlü pazarlama için can bezdiren sizler

a) Neden limitimi düşüreceğinizi önceden haber vermiyorsunuz ?
b) ssk emeklisi olan benim ayrıca yıllardır özel sağlık sigortam var !
neden telefon açıp sizin limitinizi bu şekilde kullandıracağız , onaylıyor musunuz ? diye sormuyorsunuz ?

twitter da paylaşmam üzerine twitter finansbank sizi dinliyor dan gelen talep üzerine numaramı verdim.

tam 6 uzun telefon görüşmesi yaptım. çeşitli konuşmalara muhattap edildim.
biz sizeh aber verdik 
hayır vermediniz dediğimde ama sms gönderdik. 
evet ama o sms konuşmalardan sonra ve limit düşürülmesi bilgisi değil. anlamsız bir şekilde sağlık  harcamalarına ayırdık diretmesi.
en sondan bir önceki de konuşmada çok bilmiş bir hanım e o zaman şikayet edin dediler :)
sonrasında bir sms daha geldi. limit arttırım talebiniz onaylanmıyor diye.
ben asla limit arttırın demedim.

durum özetle budur. konuşma içerikleri, çaldırıp kapatmalar. bıkıp sanmadan anlattıklarımın ses kaydından asla dinlemeyip defalarca yeniden anlattırmalar.
hepsi için şahitlerim, yanımda bulunan arkadaşlarım var.

son sorular ne yapılsın istiyorsunuz ?
özür dilemeniz gerekiyor dedim. onun dışında yapacağınız tek şey taksitlendirmek olur. çünkü ben artık bankanızla çalışmak istemiyorum dedim.

en son bu konuşma yine bir arkadaşımın şahitliğinde 16/8/2013 cuma günü oldu.

bugün 19.ağustos.2013 pazartesi saat 11.27 de yine 0 850 222 09 00 numara aradı. çaldırıp kapattıkları için hemen açtım :)
müzik dinledim ve telefon kapandı.

maceramın detaysız net hali budur.

yıllardır kredi almış ödemiş. kartlarında borcu olmayan. bu kadar eski bir müşteri dahi olmasam bu yapılan muameleyi

ne insanca
ne etik
ne iş ahlakına uygun bulmuyorum.


sevgilerimle

ayla özaygen


NOT. TAM ŞU ANDA BİR SMS DAHA GELDİ. LİMİT GÜNCELLEME İSTEĞİNİZE OLUMLU YANIT
VEREMİYORUZ DİYE :)))


saat 15.59 da tekrar finansbank aradı !
genel müdürlükten bir hanım. limit bilgileriniz diye başlayınca ben limit arttırılmasını istemiyorum diye cevap verdim.
lütfen bırakın cümlemi tamamlıyayım dedi. ve bıraktım tamamladı :)))))))))
cevaben şunu söylemek zorunda kaldım;
'' ben limitimle ilgili hiçbirşey istemiyorum. bunu 7.kez tekrarlıyorum. ben artık sizinle çalışmam dedim.
bankanız benden özür dilemek zorunda dedim ve orda koptu
hanım sordu ; neden ????

YAHU SİZ NİYE GÖRÜŞMELERİ KAYIT ALTINA ALIYORSUNUZ ???
YA DA NİYE DİNLEMEDEN BENİ ARIYORSUNUZ ?
DİNLEDİNİZSE NİÇİN HALA ANLAYAMAYAN ÇEŞİTLİ İNSANLARDAN OLUŞUYORSUNUZ
HADİ OLUŞUYOR DİYELİM BENİ NİYE HEP AYNI ŞEKİLDE RAHATSIZ EDİYORSUNUZ
SİZE ZORLA  VERİLEN SAĞLIK LİMİTİNE  BİR İTİRAZINIZ OLAMAZ CÜMLESİ NE DEMEK ......
biz sizi inceleyip her ay ona göre size limit vereceğiz cümlesi neye cevaptır ?
size SMS le bildiririz ilavesi nedir ???

bir daha finansbank telefonlarına cevap vermeyeceğim. bir özür sms i gelene kadar 

19.Ağustos.2013 günü akşam 18.00 sonrasu beni başka bir numaradan aysu hanım aradı.
taksitlendirme konuşuldu. oldukça yüksek olan 2.12 belirtilince ben de bankacı arkadaşlarımla görüşüp, yarın size geri dönerim dedim.
bir numara verdi ve bana buradan ulaşabilirsiniz dedi.

verdiği numarayla ve diğer numaralarla görüşmek imkansız. en son hasan bey diye biri çıktı. durumu izah etmeme rağmen biz bağlamyoruz dedi. tekrar sordum bu sefer gayet emin evet bağlamıyoruz dedi.

yani size ulaşmaları mümkün ama sizin onlara ulaşmanız mümkün değil..

SON 

bundan sonrası kanuni süreç'e gireceğinden ...........










24 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Neredeyse onların adına benim Özür dileyesim geldi. :))) hukuki sonuç ne oldu?

    YanıtlaSil
  2. YAZIKLAR OLSUN .ARTIK BENDE ÇALIŞMAM O BANKA İLE..

    YanıtlaSil
  3. YAZIKLAR OLSUN .ARTIK BENDE ÇALIŞMAM O BANKA İLE..

    YanıtlaSil
  4. Herhangi bir mali yardima mi ihtiyaciniz var? Bireysel Krediler? Isletme Kredileri? Ipotek kredileri, tarim ve proje finansmani? Biz% 3 faiz oraninda kredi veriyoruz! Iletisim: happyloanlink@outlook.com

    YanıtlaSil
  5. Meşru bir kredi almak her zaman büyük bir sorun olmuştur. Finansal problemi olan ve buna çözüm bulunması gereken müşteriler için. Kredi ve teminat konusu
    Müvekkillerin her zaman meşru bir borç verenden bir kredi ararken endişe duydukları bir şey. Fakat .. borç verme sektöründe bu farkı yarattık. Yapabiliriz
    5.000,00 TL - 500.000.000,00 TL aralığında% 3 faiz oranına kadar kredinin düzenlenmesi. Bu e-postayı hemen yanıtlayın:
    billjohnson.loanfirm011@gmail.com

    Hizmetlerimiz aşağıdakileri içerir:

    Borç Konsolidasyonu

    İkinci İpotek

    İşletme Kredileri

    Kişisel Krediler

    Uluslararası Krediler

    Her türlü kredi

    Aile kredisi
    Sınırsız sermayemiz için küçük ölçekli kredi firması, aracılar, küçük ölçekli finans kurumlarını finanse ediyoruz. Bir kredi temin etmek hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçin, derhal şu e-postayı yanıtlayın: billjohnson.loanfirm011@gmail.com

    Bay Bill Johnson

    YanıtlaSil
  6. Biz Iowa City, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi temsilcisiyiz, bir kez daha hastalarımız için böbrek almak için buradayız ve onlar kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi bir miktar para ödemeyi kabul etmişlerdir. Bir bağışçı olmak ister veya bir Hayatı kurtarmak istiyorsanız, aşağıdaki e-postada bize yazabilirsiniz.

    Zengin olmanız için bir fırsat budur, güvence altına alır ve size% 100 güvenli işlem garantisi veririz, her şey yol gösterici yasalara göre yapılacaktır.
    Artık daha fazla zaman kaybetmeyin, lütfen bize iowalutheranhospital@gmail.com adresinden yazın.
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Iowa Lutheran Hastanesi.

    YanıtlaSil
  7. İsmim Doktor Michael Baldwin, Iowa Lutheran Hastanesi'nin bir temsilcisi, Organ cerrahisinde uzmandırız ve böbreklerin satın alınmasıyla ilgileniriz ve hastamız böbreğe bağış yapmaya karar veren herhangi bir donöre büyük miktarda para ödemeyi kabul etti. onları kurtarın ve Iowa City, ABD'de bulunuyoruz.
    Böbreğinizi satmakla ilgileniyorsanız, lütfen ilerlememiz için bize geri dönmekten çekinmeyin.
    Ve eğer bizim ilgileniyorsanız E-postamızdır: iowalutheranhospital@gmail.com veya +1 929 281 1248 aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. *% 3 faiz kredisi oranı sunuyor
    * Nakitsiz Girişimci Sigortası
    * Para için garanti

    Kredi notu iyi olan Credit Financier Home, sınai ve kişisel menfaatler amacıyla şahıslara veya şirketlere veya kooperatif birliklerine teminat kredileri ve teminatsız krediler sunmaktadır.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Günaydın Sevgili kardeşlerim İslam, biz are güvenilir mali şirket, saygın, meşru ve akredite kredi şirketi. Biz Müslümanlar için borç para ve % 3 faiz oranıyla mali yardıma muhtaç insanlara layık güveniyorum. Kötü kredi veya faturaları ödemek için paraya ihtiyacı olan var mı? ya da bir iş kredi ihtiyacı? Kredi sunmak için memnuniyet duyarız gibi yararlanıcı güvenilir yardımcı bilgilendirmek için bu orta götürmeme izin ver.Yazınız ile bilgi aşağıda. Yanıt sonra bir kredi başvuru formu doldurmak için gönderilir. (Orada hiçbir kredi kontrolü, % 100 Garantili!) Umarım bana hizmet etmek izin verir. İçtenlikle.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. Krediye ihtiyacın var mı? İşte finansal problemi olanlar için ve hayatlarında maddi canlanma isteyenler için bir fırsat, çok makul bir faizle kredi veriyoruz, her türlü borç borç kredisi, işletme kredisi, sağlık kredisi, ev kredisi, öğrenci veriyoruz Ülkeye maddi sıkıntıdan kurtulmak için kredi vb. Firma Adı: PLUTO KREDİ FİNANSI EVİ. Bugün bize ulaşın
    Finansal yardım için e-posta: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +18474539904

    YanıtlaSil
  13. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para garantisi
    * 10,000 TL'den 100,000,000 TL'ye kadar kredi teklifi

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    WhatsApp: +15184181390
    Doğrudan posta:
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Bizimle iletişime geçin:
                                                BBM INVITE ile: {D8980E0B}
                                                  WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
                                                    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    (İskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
    Meşru, dürüst, saygın ve acil bir krediye mi ihtiyacınız var? Yasal borç arayışınız bugün burada sona eriyor, çünkü finansal ihtiyaçlarınızı karşılamak için buradayız. Bankalar veya finans kurumu tarafından herhangi bir nedenden dolayı bir kredinizi reddettiğinizde, artık endişelenmeyin Finansal sorunlarınız hakkında biz maddi talihsizliğinizin çözümü biziz. 32.000'in üzerinde işletme sahibine işletme kredisi milyarlarca (farklı para birimleri) verdik. Büyümek için doğru işletme kredisini sağlamak için kendi belirlediğimiz risk teknolojimizi kullanıyoruz. senin işin. Düşük faiz oranlı her türden kredi sunuyoruz ve kredinizi geri ödeme süresi de krediniz Kötü bir krediniz var mı? Faturaları ödemek için paraya mı ihtiyacınız var yoksa yeni bir işe başlamak gerekli mi? Yetersiz fon nedeniyle bitmemiş bir projeniz var mı? Yararlanacak herhangi bir uzmanlığa yatırım yapmak için paraya ihtiyacınız var mı? ISKANDAR LESTARI KREDİ FİRMASI amaç mükemmel profesyonel finansal hizmetler sunmaktır

    YanıtlaSil
  15. Krediye ihtiyacın var mı? İşte finansal problemi olanlar için ve hayatlarında maddi canlanma isteyenler için bir fırsat, çok makul bir faizle kredi veriyoruz, her türlü borç borç kredisi, işletme kredisi, sağlık kredisi, ev kredisi, öğrenci veriyoruz Ülkeye maddi sıkıntıdan kurtulmak için kredi vb. Firma Adı: PLUTO KREDİ FİNANSI EVİ. Bugün bize ulaşın
    Office e-postası: plutocreditfinancier@gmail.com
    Telefon: +18474539904

    YanıtlaSil
  16. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. Aşağıdakileri içeren çok çeşitli finansal hizmetler sunuyoruz: İş Planlaması, Ticari ve Gelişme Finansmanı, Mülkler ve İpotekler, Borç Konsolidasyon Kredileri, Ticari Krediler, Özel krediler, Bireyler, şirketler ve kurumsal kurumlar için yıllık faiz oranına sahip Konut Finansmanı Kredileri. Aileniz için en iyisini alın ve Genel Kredi programımızla birlikte hayalinizdeki evin sahibi olun. İlgilenen başvuru sahipleri BBM INVITE yoluyla bize ulaşmalıdır: {D8980E0B}
    Sadece WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    E-posta: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    YanıtlaSil
  18. Krediye ihtiyacın var mı? Borcunuzu ödeyecek veya faturalarınızı ödeyecek veya yeni bir işe başlayacak bir borç mu? Projenizi finanse etmek için bir kredi? % 2 faiz oranıyla her türlü garantili kredi hizmeti sunuyoruz. Cevaplar ve daha fazla bilgi için, aşağıdaki e-postaya bir cevap gönderin: paulgarry328@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Krediye ihtiyacın var mı? Borcunuzu ödeyecek veya faturalarınızı ödeyecek veya yeni bir işe başlayacak bir borç mu? Projenizi finanse etmek için bir kredi? % 2 faiz oranıyla her türlü garantili kredi hizmeti sunuyoruz. Cevaplar ve daha fazla bilgi için, aşağıdaki e-postaya bir cevap gönderin: paulgarry328@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Hepsi, Gıda süpermarket işimi farklı yerlerde kurmam için 1.000.000,00 USD tutarında bir kredi sağlamama yardımcı olan Elegant kredi firmasına teşekkürler. Son dört yıldır mali yardım arıyorum. Ama şimdi, kredi memuru Bay Russ Harry'nin tüm yardımı ile tamamen stresliyim. Bu nedenle, işini geliştirmek için fon arayan herkese yardım için bu büyük firma ile iletişime geçmesini tavsiye edeceğim ve bu gerçek ve test edilmiştir. Ona E-posta --Elegantloanfirm@Hotmail.com- veya Whats-app +393511617486 aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, dünyanın her yerinden izleyiciler. Bugün dünyadaki herhangi bir ATM'de kullanılabilecek boş bir ATM kartı satın alan herkes için iyi haber. ATM'leri hacklemek için kullanılabilecek özel programlanmış ATM kartlarımız var. ATM kartları, mağazalarda ve şubelerde ATM'lerden nakit çekmek veya kart çekmek için kullanılabilir. Bu kartları dünyanın her yerinden ilgilenen tüm müşterilere sunuyoruz. Bir ATM kartını çekmek için günlük limit 5.000 $ ve mağaza içi harcama limiti, aradığınız kartın türüne ve ihtiyacınız olan ATM kartı sayısına (en az 5.000 AA aralığında) bağlı olarak 55.000 $ 'dır. ) 15 milyon ... USD SINIRSIZ THOMAS HACKERS'ımızla mali sorunlardan kaçının, borç yöneticisi veya mali sıkıntı içinde olan biri olmayın. Bu nedenle finansal sorunlarınıza hızlı bir çözüm bulmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Mali açıdan istikrarlı olduğunuzda onur duyacağız. Sertifikalıyız ve gizliliğiniz bizim için% 100 güvenlidir. Mali sorunlarınız için endişelenmeyin. Diğer çevrimiçi bilgisayar korsanlığı hizmetlerine ihtiyacınız varsa, bunları her zaman, her yerde sunuyoruz. E-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaşın: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Merhaba
    THOMAS FREDDIE HACKER kısıtlama olmaksızın
    E-posta thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çağrı / SMS: +1 (985) 465-8370
    Slogan: En hızlı ve en güvenilir hizmeti sunuyoruz.

    YanıtlaSil
  23. Mali bir yardıma mı ihtiyacınız var? Herhangi bir mali kriz içinde misiniz? Kendi işinizi kurmak için paraya mı ihtiyacınız var? Borcunuzu kapatmak ya da faturalarınızı ödemek ya da iyi bir iş kurmak için paraya mı ihtiyacınız var? Krediniz düşük mü? yerel bankalardan ve diğer finans kuruluşlarından sermaye hizmeti almakta zorlanıyorsunuz? İşte şirketimizden finansal hizmet alma şansınız. Bireylere aşağıdaki finansmanı sunuyoruz:
    * Ticari finansman
    *Kişisel finans
    *İş finansı
    * İnşaat finansmanı
    * İşletme finansmanı ve daha fazlası: [A.P.R @% 1] faiz oranı;
    Bize e_mail Yoluyla Ulaşın: (Financialserviceauthority400@gmail.com)
    [10.000.000,00 €] kadar ödünç alabilirsiniz
    Ve ayrıca ödünç verebileceğimiz minimum [50.000,00 €] kadar düşük

    Aşağıdaki Yollarla da Ulaşabilirsiniz

    ☎ ::::::::::::> + 1 (872) 639 9724
    WhatsApp: +1 (872) 639 9724
    e_mail: (Financialserviceauthority400@gmail.com)

    YanıtlaSil
  24. MERHABA, benim adım Rebecca Michaelson ve Avrupa'da yaşıyorum. İşte ilgilenenler için bazı güzel haberler. Bugün boş bir [ATM KARTI] karşılığında stressiz bir iletişim (THOMAS FREDDIE) kazanabilir ve bu kartlardan yararlanan şanslılardan biri olabilirsiniz. Bu PROGRAMLANMIŞ boş ATM kartı, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir ATM'de oturum açabilir. Anakartımı iyi bir İnternet Hacker'ından aldım, bu ATM kartıyla her gün insanlardan 5000 dolar toplayabilirim:
    +1 (676) 964-5156 thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çok fakirdim ama bu kart beni zengin ve mutlu etti. Zengin olmak ve işinize başlamak için bir şans istiyorsanız, bu anakart için başvurun, bundan çok memnunum çünkü geçen hafta benimkini aldım ve THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers'tan 240.000,00 $ almak için kullandım. Kart sadece yoksullara ve muhtaçlara yardım ediyor ve AYRICA MALİ YARDIM SUNUYOR. Sizinkini bugün THOMAS FREDDIE SINIRSIZ HACKERS'dan alın. Lütfen e-posta yoluyla thomasunlimitedhackers@gmail.com ile iletişime geçin.

    Teşekkür ederim ve tanrı seni korusun

    YanıtlaSil