13 Temmuz 2016 Çarşamba

iyi ki gittin...




iyi ki gittin 

bir sınavdın belki de ! 
bittin
ben diyenin, sevmeyeceğini 
sevmeyi bilmeyenin
gönülde de olmayacağını
bilemezdim
öğrendim

yalnızlığın sevgiyi beslemediğini
gözyaşlarının temizliğe
hayal kırıklıklarının boşvermeye
bencilliğin hiçliğe, ulaştığını 
bilemezdim
öğrendim

iyi ki gittin
bütün Tanrısal duygularımla yüzleştim
affetmenin gereksizliğini
affetmeye çabanın anlamsızlığını
yok saymanın inkar olduğunu
bilemezdim
öğrendim

iyi ki gittin
senin yokluğuna yürüdüm
yokluktaki boşluğu gördüm

taşınamaz bir yüktün
usulca sırtımdan indirdim

bir taciz ruhtan esirdim
ruhu, ruha  üfledim
bir rüzgar bile değildin
esemedin 
fırtına sanırdım
bilemezdim
öğrendim

unutmam sandığım gözlerin
bakmaya doyamadığım ellerin
var... sanırdım

meğer 
ben boyamışım denizleri
ben martıları kondurmuş
ben yeşillileri tonlamışım
bilemezdim
anladım 

bir boşluktan öte 
bir kocaman delikmişsin
kendi, kendinin içine düşen

sana güle güle
bana da öyle
ben yoluma
sen yoluna

ne senin mutluluğunla
mutlu olmayı
ne de olmadığında bilmeyi
istemem

her şey senin olsun dileğimi
kendime aldım
mutluluksa benimdir
sevinçse banadır
başarı bana da yakışır
güzellikler üstümde senden iyi durur

hoşçakal demeyeceğim
görüşmeyelim bebeğim

7/2016 ayla 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder