18 Şubat 2011 Cuma

Soramıyorum

Öldüğünü söylediler
İnan soramadim kimseye
Yıllar var arada
Hüzünler,ayrılıklar
Uzunlu kısalı kopuşlar
Ama aynı defterde
İlk Kırmızı papuclarim,
Süpriz Çikolatalarım
İlk ciddi parfümüm
İlk altın yüzüğüm var
Alyans olsa da,
Evlenemeyecegimi bildigim
Canımı söken ayrılıklarımız
Bir yanım eksik yıllar
Her zorlukta yanımda oldugun günler
Her duyguda gözümün ucundaki yaşlar
Her aşkta gönlümün bir yerinde
Her an benimle oluşun
Öldü dediler ....
Cesaret edip soramadim
Aynı dünyada olmayı sanmayı
Karşılaşma ümidini
Hayatın süprizlerini
Ve seni bunlara dahil etmeyi
Birlikte geçmişe gülme hayalini
Seviyorum
Hayatın tamamını birlikte yasamadık
Ama yasamı tam anlamıyla
Askı her şartta paylaştık
Dostluğumuzun icinde sevgi
Sevginin icinde tuhaf bir ask
Aşktan başka, dediğimiz duygu
Her ne olduysa,
Her ne gectiyse
Değerdi.. Güzeldi..
Öldü dediler
Korktum soramadim
Hala soramiyorum
Dünyanın bir yerinde olmamanı
Gitmiş olmanı taşıyamıyorum
Hem gitmiş olsaydın derdin !!!
Her yaptığını dediğin gibi ...

Zamansız 2011 , ayla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder